Hoe kan ik mijn product retourneren?

Je kunt je pakketje retour sturen via o.a. PostNL. Je dient je pakketje aan ons te adresseren. Omdat de retourkosten voor eigen rekening zijn, dient het als een nieuw pakketje verzonden te worden. We adviseren altijd je pakketje met een track en trace code te versturen. Deze code dien je te bewaren. Mocht er wat gebeuren met je pakketje, dan kun je atijd achterhalen waar het pakketje zich bevindt.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen of geen track en trace code ontvangen. Please Help!

Als je bestelling goed afgerond is, dan ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Als je voor het eerst bij ons besteld, dan kan het zijn dat deze mail in je spam inbox binnenkomt. Dit gebeurt regelmatig, omdat wij waarschijnlijk nog een onbekende afzender zijn.
De mail met track en trace code ontvang je apart van PostNL of DHL. Ook deze mail komt vaak binnen bij de spam inbox.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als je een bestelling plaatst voor 15:00 uur dan wordt deze de volgende werkdag geleverd. Houdt er rekening mee dat er niet in alle regio’s wordt geleverd op zaterdag. Indien dit niet het geval is, dan is maandag de eerst volgende werkdag. Indien je op vrijdag na 15:00 uur besteld, dan wordt je pakketje op dinsdag geleverd.